În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  si-a pierdut calitătile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător, cu prezentarea obligatorie a bonului fiscal. 

RETUR

Reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii produsului în cadrul termenului de garanţie, în caz de deficienţe care nu sînt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vînzător într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator.

Returnarea mărfurilor este posibilă numai din următoarele motive:

  • Dimensiunea este mare sau mică și este imposibil de schimbat mărimea din același model
  • Articolul nu are aspectul potrivit
  • Marfa este de calitate slabă

*RETURNAREA BUNURILOR ACHIZIȚIONATE ÎN MAGAZINUL SPORT SPIRIT POATE FI REALIZATĂ DOAR LA ACELAȘI MAGAZIN, LA ADRESA BD. DMITRIE CANTEMIR 6.

Returnarea bunurilor achiziționate în magazinul fizic SPORT SPIRIT nu este posibilă prin intermediul magazinului online. Produsele achiziționate online pe site-ul sportspirit.md pot fi returnate numai prin intermediul magazinului online.

Pentru a efectua o returnare, este obligatoriu să aveți la dumneavoastră bonul de cumpărare.

Perioada de returnarea mărfii

În termen de 14 zile de la primirea comenzii, clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate on-line din magazinul SPORT SPIRIT Moldova. Pentru inițierea procesului de restituire a contravalorii produsului, Vă rugăm să сompletați formularul de retur. Returnarea mărfii de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul, dacă este păstrată starea inițială a mărfii. (ambalaj, etichete). Marfurile folosite sunt nerambursabile. Aceleași reguli de returnare se aplică produselor din secțiune «Reducere» și «OUTLET». Vă rugăm să păstrați chitanțele astfel încât să puteți returna sau schimba bunurile achiziționate din magazinul online SPORT SPIRIT Moldova.

Metoda de returnarea banilor

Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru cumpărătură. Veți primi confirmarea returnării prin e-mail după ce aceasta a fost efectuată. Transferul este efectuat de până la 14 zile calendaristice după primirea și verificarea bunurilor returnate.
Dacă trec mai mult de 14 zile fără să vă intre în cont suma rambursată, vă rugăm să prezentați această confirmare entității dumneavoastră bancare, care va putea astfel să vă ajute să accelerați procesul.

"SPORT SPIRIT" S.R.L. nu poartă răspundere pentru reținerile băncii la returnarea mijloacelor bănești.

În cazul returnării mărfurilor bani pentru livrarea nu sunt rambursabile.

Livrarea se va achita chiar și în cazul în care ați comandat livrare rapidă, dar articolele nu vi s-au potrivit.

Formularul de retur

Refuzul înlocuirii produsului de calitate corespunzătoare

BUNURI CARE NU POT FI RETURNATE ȘI SCHIMBATE:

RETURNAREA BUNURILOR ESTE POSIBILĂ CU CONDIȚIA CĂ BUNURILE, PRECUM ȘI AMBALAJUL SĂ FIE ÎN STARE CORESPUNZĂTOARE, SĂ NU FIE UTILIZATE ȘI DETERIORATE. ÎN CAZ DE NERESPECTARE A ACESTOR CERINȚE, BUNURILE NU POT FI RETURNATE.

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105 din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar

  • Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

GARANȚIE

Termenul de garanție este de 30 de zile de la data achiziționării produsului. Reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avutun viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală.

Procedura de depunere și examinare a plângerii
1. În perioada de garanție, consumatorii depun plângeri cu privire la produsele neconforme inițial vânzătorului.
2. Concomitent cu depunerea unei reclamații, consumatorul prezintă o copie a chitanței de numerar sau a altui document care confirmă achiziția (inclusiv cardul de garanție).

RECLAMAȚII

Dacă un produs achiziționat în magazinul SPORT SPIRIT Moldova nu corespunde standardelor noastre de calitate, puteți depune cererea sau reclamația corespunzătoare. Puteți returna bunurile care, în opinia dumneavoastră, sunt defecte, într-un mod convenabil pentru dvs.

Produsele care au un defect trebuie returnate magazinului online sau în magazinul SPORT SPIRIT (puteți citi despre modalități disponibile de returnare a bunurilor și a banilor mai sus) pentru examinare. Vă rugăm, dacă aveți întrebări, să contactați operatorii noștri la numărul de telefon + 37376022025 sau prin e-mail info@sportspirit.md. Reclamațiile sunt acceptate doar pentru acele produse care au fost achiziționate în magazinul online SPORT SPIRIT Moldova.