test

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  si-a pierdut calitătile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

SCHIMB

Schimbul de bunuri este posibil numai din următoarele motive

  • Mărimea este mare
  • Mărimea este mică

Este posibil să faceți schimb de mărfuri pentru același model cu o mărime diferită (dacă este disponibilă). În cazul în care produsul necesar schimbului nu este disponibil, consumatorul are dreptul de a cere rambursarea costului bunului.

 

IMPORTANT! Dacă solicitați o schimbare de mărime, pe lângă formularul pe care îl completați, trebuie să plasați o comandă nouă și să indicați în comentariile comenzii că efectuați un schimb de mărime. Fără a plasa aceste informații în comandă, nu vom putea schimba mărimea!
Livrarea mărimii necesare este plătită de cumpărător, căci pentru a schimba mărimea trebuie să plasați o nouă comandă. Costul livrării este de 70 lei (pe regiune) și gratuit în Chișinău.

Formularul de schimb

Refuzul înlocuirii produsului de calitate corespunzătoare

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105 din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar

  • Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

GARANȚIE

Termenul de garanție este de 30 de zile de la data achiziționării produsului. Reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avutun viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală.

Procedura de depunere și examinare a plângerii
1. În perioada de garanție, consumatorii depun plângeri cu privire la produsele neconforme inițial vânzătorului.
2. Concomitent cu depunerea unei reclamații, consumatorul prezintă o copie a chitanței de numerar sau a altui document care confirmă achiziția (inclusiv cardul de garanție).

RECLAMAȚII

Dacă un produs achiziționat în magazinul SPORT SPIRIT Moldova nu corespunde standardelor noastre de calitate, puteți depune cererea sau reclamația corespunzătoare. Puteți returna bunuri care, în opinia dumneavoastră, sunt defecte, într-un mod convenabil pentru dvs. Puteți citi termenii rambursării mai sus.

Bunurile cu defecte trebuie returnate în magazinul online sau magazinului SPORT SPIRIT (puteți afla despre modalitățile disponibile de returnare a bunurilor și a banilor mai sus) pentru examinare. Vă rugăm, dacă aveți întrebări, să contactați operatorii noștri la numărul de telefon + 37376022025 sau prin e-mail info@sportspirit.md. Reclamațiile sunt acceptate doar pentru acele produse care au fost achiziționate în magazinul online SPORT SPIRIT.